☕️ Chcete mě podpořit?

Jsem moc ráda, že se tolik z vás rozhodlo už během prvního roku PoroPravdy odebírat.

Pokud se vám newsletter líbí, zvažte, zda mě nepodpořit finančně na forendors (kde lze zaslat podporu i jednorázově) nebo zapnutím placeného odběru tady. Jak víte, snažím vnášet do všudypřítomných rodičovských rad vědecké poznatky a nuance. Kriticky se dívám obzvlášť na černobílá tvrzení a obsah cílící na naše rodičovské strachy a výčitky.

Placené předplatné

Začínám se ale také vracet do (alespoň trochu placené) práce lékařky a pokud mám udržet kvalitu newsletteru, budu muset dělat kompromisy. Tohle by mohla být jedna z cest, jak neomezovat frekvenci ani kvalitu článků. 

Pokud mě finančně podpořit nemůžete nebo nechcete, pomůže mi, když o PoroPravdách řeknete dalším rodičům.

Share PoroPravdy Newsletter

A pokud ještě PoroPravdy Newsletter neodebíráte, můžete to napravit tady